Objednávka a produkty:

1. Čo je skladom?

Všetko, čo si viete pridať do košíka, je reálne skladom. Webová stránka Vás nepustí objednať si viac, ako je reálne skladom. Ak niečo skladom nie je, napíšte nám na náš Instagram a my Vám tovar prednostne objednáme.

2. Ako dostanem faktúru?

Faktúru odosielame výhradne v elektronickej podobe na Váš email. Faktúra v tomto prípade slúži ako daňový doklad a ako záručný list. Ak ste faktúru neobdržali, odporúčame poslať email na info@tatravape.sk

3. Objednávku už mám vytvorenú, ale potrebujem tam niečo doplniť.

Ak Vaša objednávka ešte nie je vyexpedovaná, vieme ju upravovať - doplniť nejaké produkty. V takomto prípade nám prosím napíšte mailom, na Facebooku alebo na Instagrame.

Doručenie a vrátenie:

1. Ako funguje doručenie?

Doručujeme kuriérskou spoločnosťou GLS. Pri doručení je potrebné sa preukázať platným občianskym preukazom pre overenie veku. Po vytvorení objednávky je zákazník informovaný formou SMS a mailom o stave jeho objednávky. Taktiež doručujeme formou Packety na výdajné miesto a taktiež zasielame do zahraničia.

2. Objednal som si, kedy mi príde balík?

Ak ste zaplatili kartou alebo ste si zvolili platbu na dobierku, tak sa snažíme Váš tovar vyexpedovať v čo najkratšom čase. Zákazníkovi príde balík väčšinou najneskôr do 48 hodín - závisí to od času objednania a vyťaženia kuriérskych spoločností.

3. Musím balík prebrať?

Zákazník sa po vytvorení objednávky zaväzuje balík zaplatiť a prebrať (viď. obchodné podmienky).

4. Balík mi prišiel poškodený. Čo teraz?

Ak Vám kuriér odovzdáva poškodený balík, nie ste povinný taký balík prebrať a je to potrebné nahlásiť. Ak balenie poškodené nie je, ale tovar je vnútri poškodený, napíšte nám alebo zašlite reklamačný formulár mailom alebo poštou (viď. reklamačný formulár).

5. Chýbajú mi niektoré produkty v balíku.

Ak Vám chýbajú nejaké produkty, tak sme sa pravdepodobne pomýlili, za čo sa Vám ospravedlňujeme. V takomto prípade je to potrebné čo najskôr nahlásiť aby došlo k náprave (t.j. odoslanie chýbajúceho produktu alebo vystavenie kupónu v cene chýbajúceho produktu).

6. Zvolil som si Bezplatné doručenie. Ako mi príde balík?

Ak ste si zvolili Bezplatné doručenie, tak balík vyexpedujeme kuriérskou spoločnosťou na Vami zadanú adresu doručenia. Doba doručenia sa týmto neobmedzuje, jednoducho máte expresné doručenie bezplatne.

7. Ako je to s reklamáciou?

Z hygienických dôvodov sa vrátenie tovaru nevzťahuje na použité atomizéry, e-cigarety ani otvorené tekutiny. Tovar, ktorý ste Vy poškodili - nereklamujeme. Podľa platného zákona máte nárok na bezplatné vrátenie tovaru do 14 dní od objednania. V tom prípade tovar zabaľte spolu s vyplneným formulárom a pošlite poštou či kuriérom na adresu:

Ekoplaneta s.r.o.
Seňa 152
Seňa 044 58
info@tatravape.sk

Platby:

1. Platba na dobierku.

Pri doručení zaplatíte kuriérovi v hotovosti alebo platobnou kartou.

2. Platba kartou.

Platby prijímame cez platobnú bránu Stripe. Je to bezpečná a rýchla platobná brána. Vaša karta sa nikde neukladá, tým pádom ju nevidíme a platba prejde okamžite.

3. Platba prevodom.

Ak ste si zvolili platbu prevodom, dostanete mailom IBAN, kam je potrebné peniaze odoslať. Upozorňujeme: vo Vašej platbe použite variabilný symbol číslo Vašej objednávky (príklad: 10021)

4. Platba cez PayPal.

U nás viete okamžite zaplatiť aj cez svoj PayPal účet, alebo použiť systém PayPal ako platobnú bránu. Je to bezpečná a rýchla forma platby. Platba prejde okamžite a môžme začať s expedíciou tovaru.

4. Platba cez ApplePay.

Ak máte otvorenú stránku cez prehliadač Safari, máte možnosť zaplatiť aj formou ApplePay. Je to bezpečná a rýchla platobná metóda.

Ak sme Vašu otázku vyššie nezodpovedali, neváhajte a napíšte nám na náš mail alebo využite správy cez sociálne siete Instagram alebo Facebook.